Retour & Garantie

Retour & Garantie

Wij zijn overtuigd van de kwaliteit van de meubels die wij leveren. Daarnaast zetten wij ons volledig in om jou 100% tevreden te stellen over ons assortiment en het gebruik ervan. 

Het kan natuurlijk gebeuren dat door bijv. een mankement je niet volledig tevreden bent. Daarom geven wij op ons gebruikte en tweedehands meubilair standaard 3 maanden R&M garantie. Als het meubilair tussentijds problemen geeft of niet correct functioneert, dan halen wij de meubels op ter reparatie, of je ontvangt een alternatief. 

Welke garantie zit er op nieuw meubilair
Op het nieuwe meubilair krijgt u garantie van 1 jaar. 

Hoe gaan jullie om met retouren?
Geen zorgen! Alle producten kunnen worden geretourneerd. Ben je bang dat je aangeschafte bureaustoel niet naar verwachting zal zitten? Neem dan vooral contact met ons op. Slechts 1 mailtje of belletje naar ons kantoor en we komen de stoel weer bij je ophalen. Let er wel op dat je dit binnen 15 dagen vanaf de levering doet, want dat is de periode dat je retourrecht nog geldig is . Ook moet je wel rekening houden met ons vaste tarief van € 25,- om je producten op te laten halen.

Hoe kan ik retourneren en moet ik hiervoor betalen?
Retouren kan! Je betaalt hier € 25,- voor als je je meubilair / producten wilt laten ophalen. We maken een afspraak wanneer we in de buurt zijn en het voor ons allebei uitkomt om jouw product weer mee te nemen. Ook krijg je het bedrag dat je voor het retournerende product hebt betaald uiteraard weer teruggestort.

Om je retour te melden kun je het beste even contact met ons opnemen.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de showroom?
Dat is mogelijk. Graag even contact met ons vooraf en wil je de factuur en het retourformulier meenemen.

Hoe snel wordt mijn retourzending terugbetaald?
We betalen je meteen terug nadat we de retourzending afgehandeld hebben. De meeste retourzendingen hebben we verwerkt binnen 5 werkdagen nadat ze teruggestuurd zijn. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:

  • iDEAL of achteraf: binnen 0-4 werkdagen
  • Creditcard: binnen 5 werkdagen

Bieden jullie garantie en retour mogelijkheden op nieuw meubilair?
Wanneer je nieuw meubilair koopt dan gelden de volgende regels. Bij aflevering/ophalen controleer je op eventuele beschadigingen en teken je hier ook voor de pakbon of vrachtbrief. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn? Neem dan gerust contact met ons op.

Qua garantie kunnen wij je ten alle tijden garanderen dat we garantie periode geven zoals hierboven vermeld voor gebruikte en nieuwe producten. Wij geloven in onze producten en daarom geven wij jou deze garantie. In die tijd wordt alles geheel kosteloos omgewisseld indien er zich technische mankementen voordoen.

Hoe dien ik een klacht in?
Wij stellen alles in het werk om je producten te leveren overeenkomstig met de getoonde kwaliteit op de foto's. Echter vooral met gebruikt meubilair is het lastig, omdat er soms nogal verschil zit in de kwaliteit van de verschillende partijen die wij opkopen. We controleren bij het binnenkomen de goederen op het functioneren van het technische deel en de stoffering wordt gecontroleerd op slijtage. Mocht het echter niet overeenkomstig zijn met wat er op de foto is getoond, dan schrijft de wet voor dat je als consument binnen 2 maanden jouw klacht bij ons kenbaar maakt.

Klachten kun je zenden naar het e-mailadres info@rmkantoor.nl. We hopen altijd een passende oplossing te bieden, omdat wij je als klant graag tevreden zien! In nagenoeg alle gevallen komen we er met elkaar uit.

Je hebt ook altijd het recht om je te wenden tot de autoriteit consument en markt (ACM), of via WebwinkelKeur.

Ons team