Op deze pagina vind je meer informatie over de levering van jouw bestelling. Neem gerust contact met ons op als er nog onduidelijkheden zijn. Wij helpen je graag.
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij zijn landelijk actief en bezorgen jouw bestelling met onze eigen bezorgservice persoonlijk op jouw adres. Wij leveren op de begane grond, achter de 1ste deur. Als er een lift aanwezig is komen we ook op etage. Wij vinden service erg belangrijk. Jouw bestelling leveren wij dan ook precies op het adres dat jij hebt opgegeven. Als het om een gebruikt product gaat, wordt deze in zijn geheel geleverd. Wees er dus zeker van dat deze in zijn geheel op de goede plek kan komen.
Berekenen jullie verzendkosten voor mijn bestelling?
De transportkosten zijn €35,- excl. BTW op Nederlandse adressen, bij orders boven een orderbedrag van €350,- excl. BTW krijgt u gratis verzending. Voor de transportkosten naar een Belgisch adres verzoeken wij u om contact met ons op te nemen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van het artikel vermelden wij op de productpagina. Deze verschilt per leverancier. Voor een actuele indicatie voor levertijd kunt u contact opnemen.
Wanneer ontvang ik de traceercode?
Wij werken niet met een traceercode, maar met persoonlijk contact. Zodra de planning rond is, dan nemen wij contact op voor de exacte leverdatum.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, je bent op werkdagen van harte welkom in onze showroom in Raalte om de bestelling af te halen. Het is belangrijk dat je eerst de bestelling online plaatst en betaalt. Kies tijdens het afrekenen de optie 'Afhalen'.
Wij bellen je als de bestelling klaarstaat. Ons adres is Kaagstraat 17 in Raalte. Wij zijn geopend op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur.
Kan ik een gewenste bezorgdatum opgeven?
Ja, je kunt een voorkeur afleverdatum of bezorgdatum aan ons doorgeven. Geef dat gerust aan bij het opmerkingenveld op de bestelpagina. Deze nemen wij mee in het maken van de planning, en wij zullen even contact opnemen om te overleggen.
Kunnen jullie leveren op de Waddeneilanden?
Voor leveringen naar de Waddeneilanden leveren we tot aan de haven. De klant is zelf verantwoordelijk voor transport over water naar de eilanden.
Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?
Verkeerde leveringen lossen we graag zo snel mogelijk op. We verzoeken contact met ons op te nemen om samen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Hoe kan ik artikelen retourneren of terugsturen?
Alle informatie hierover vindt u op de pagina Retour & Garantie.